30 Eylül 2014 Salı

SEO'da Rakipler ve İç-Dış SEO

SEO adına sitenize ne yaparsanız yapın bazen başarılı sonuçlar alamaya biliyorsunuz. Bu durumu herkes yaşamıştır. Bunun temel nedenlerinden biri kesinlikle yapılan bu uygulamaların yanlış yapılmasından meydana gelmektedir. Bir başka nedeni de firmalar arasında olan rekabetin gerçekten de ciddi seviyelerde olmasıdır. Fakat rekabet çok yoğun değilse rakiplerinizi analiz ederek SEO çalışmalarınızda başarıya ulaşabilirsiniz.
1-)Google'de Yükselme Çalısması Yaparken Rakip Bulun
Eğer rakiplerinizi tanıma şansınız yoksa bu iş sizin için zor olacaktır. Gerçek hayatta firmaları tanımak için mağazalarına veya ofislerine giderek onları tanıma şansını yakalayabilirsiniz. Ancak Internet ortamında bu pek mümkün değil. Çünkü Online dünyada rakiplerinizi tanımanız gerçek hayat gibi kolay olmayabilir. Bizlerin kendimize başlıca rakip alacağımız firmalar arama motorlarında arama yaptığımız zaman ilk sıralarda çıkan firmalar olmalıdır. Bu anlamda birden fazla rakibimiz olabilir. Bu listede kendimize en tepede olanları rakip olarak kabul etmeliyiz. Bu sayede daha da gelişeceğimiz garinti olacaktır. Onlara yetişme gayretiyle bir sürü iş gerçekleştireceğiz.
2-)Arama Motoru Optimizasyonu Çalışmaları Kısımları: Sayfamızda yaptığımız bu çalışmaları iki türdedir. Bunlar İç ve Dış SEO ‘ dur.
Bu iki tip yükseltme uygulaması birbirinden farklıdır. Bu çalışmalarda google gözündeki yerleri ve etki süreleri birbirinden farklıdır. Yapılan iç SEO çalışmaları sonrasında sitenin yükselme süresi değişkenlik gösterir. İç çalışmalarda yapılan uygulamaların etki süreleri aşağıdaki gibidir:
Aktif siteler üzerinden yapılan çalışmalar sonrasında 3-12 saat içinde etki eder.
Yarı aktif siteler için 24-72 saat arasında etki gösterir.
Hiç aktif olmayan bir site de ise 7-15 gün arasında etki gösterir.

Dış SEO çalışmaları ise birçok etkene bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Burada kullanılan anahtar kelimeler ve hosting adı etki göstermektedir. 

0 yorum:

Yorum Gönder